Keehees.reismee.nl

Sanibel per auto

Goede morgen Nederland,

we zijn deze ochtend vrolijk om 05.30 opgestaan en gelukkig was ik 5 min voor mijn mobiel af zou gaan wakker dus dat scheelde weer. Alle tijd om de dag die voor ons lag in te vullen. Mijn Gap-shirtje bevalt zo goed dat ik er graag nog een bij zou willen hebben ( die van de foto bij zwembad ) en dus stond de Tanger Outlet op het programma mede omdat het vlakbij de aanloop brug is voor Sanibel Island. Daar zou ik graag nog wat foto's maken omdat we toen we per fiets daar gereden hadden de puf niet meer hadden.

Zo gezegd hebbende gaan we op pad.De outlet is leuk opgezet en je waant je al in strandsferen. We zoeken eerst een eetgelegenheid op om een broodje te gaan eten terwijl het nog maar 10.30u is maar aangezien wij alvast zijn begonnen de jetlag iets voor te zijn voelt het als 12.30. Etenstijd dus. Een megabruine kadet ieder met maar liefst 4 dikke plakken kaas en vier rollen ham. Kees krijgt hem op maar ik haak na 2/3 af vind het wel prima kan er weer tegenaan. Ik huppel zowat naar de Gapstore en warempel hier zijn de shirtjes ook. Ik scoor er nog twee en voor $15 per stuk ben ik niet duur uit. Wat kun je blij zijn. We lopen over de verhoogde houten vlonder lekker verder in de zon en verbazen ons dat het hier zo rustig is voor een outlet zelfs op het moment dat we weggaan.

Op naar Sanibel al is het de bedoeling om net voor de tol van $6 dollar af te slaan. Toch kijk ik even met pretogen naar links vanaf de bijrijders stoel en Kees snapt welke kant ik op wil. We gaan voor $6 foto's maken, de belofte is dan wel dat we helemaal tot het andere eind van het eiland rijden. Ik vind alles best zolang ik dat maar niet op de fiets hoef te doen in de brandende zon. We doen de navigatie aan en zetten hem op Captiva. Hoe verder we Sanibel oprijden hoe mooier het uiteindelijk wordt nadat we eerst een redelijk lange en saaie weg hebben moeten rijden. Oh dan waar je je zowat in deCaraïben! Werkelijk geweldig. Op het einde is een vrij kleine parkeerplaats maar er gaat net iemand weg en wij krijgen zijn parkeerkaartje en zien dat we nog een uurtje er mogen staan. Mazzel! Dit is fantastisch en dat voor $6. *lacht* We schieten her en der foto's en lopen een eindje met de benen in de Mexicaanse Golf. Laat ik het zo zeggen de foto's spreken meer dan ik hier kan benoemen.

Als het halfweg de middag is rijden we weer een kleine anderhalf uur terug naar de villa alwaar we even bijkomen. Dan maken we ons op voor wederom een Applebee's en genieten beiden van de Spareribs etc.

Nadien kijken we op internet aangezien Kees een deze dagenop de golfbaan heeft gestaan met een Duitser en die vertelde dat er poedersuikerwitte stranden zijn bij Siesta Beach, Florida 34242, Verenigde Staten op een kleine anderhalf uur rijden. De foto's op internet spreken boekdelen en daar moeten we natuurlijk naartoe. Dat staat morgen op het programma als de wekker weer om 05.30 afgaat. Holadieeee.

Ik ga de foto's van vandaag nog even online zetten en wens jullie morgen weer veel lees- en kijkplezier.

Lieve groeten Kees en Es

ps Heleen deze foto's zijn misschien nog leuker voor je kleindochter Sanibel!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!