Keehees.reismee.nl

Dinsdag 21 oktober

Jawel daar zijn we weer. De stofzuiger slang hangt nog in het zwembad maar he het is ruim 30 graden en af en toe de zon waar hebben we het over. Terwijl jullie ramen en deuren sluiten, sloten erop en de haard aan moeten onder het genot van een stamppot op tafel. Zo slecht hebben we het dus niet. Na een rustige ochtend waar ik nog contact met Ine de eigenaar van de villa heb gehad besluiten we een outlet op te zoeken na de lunch. Terwijl ik nog druk Wathsapp met Ine hebben we best raakvlakken. Zij is druk met de stichting ALS aangezien haar vriendin in mei jl is overleden. Mijn haren gaan rechtovereind staan en ik voel gewoon dat zij op 15 mei is overleden maar durf dat niet te vragen. Ik schrijf dat mijn vader op 15 mei jl is overleden en promt komt als antwoord dat haar vriendin genaamd Esther op 15 mei jl is overleden. Hoe is het mogelijk dat de maand 31 dagen heeft en juist die datum.....! Ze schreef al dat we best raakvlakken hebben, misschien wel meer dan we denken nou dat weten we nu wel zeker. Ik laat haar Googlen op mijn naam en titel boek. Ze is onder de indruk en besteld hem zodat ze die 8 dec tijdens haar vlucht naar Florida kan lezen. Ze vind het net als ik bijzonder hoe je mensen in je leven op je pad komen. Mooi Wathsapp gesprek en die gaat vervolgd worden maar dan via mail in eerste instantie. Vervolgens bellen we Loes nog even wat de tweede keer lukt aangezien ze de eerste keer nog in de sportschool is.

Goed na de lunch vertrekken we naar de Miramar Outlet Mall te Estero wat nabij Naples is.We komen aan bij een mega parkeerplaat maar er is nog plaats zat. We onthouden bij welke winkel de auto staat aangezien er meerde in- en uitgangen zijn en dat scheelt een klere end lopen/zoeken. We kennen onze valkuilen ondertussen. De temperatuur is heerlijk buiten terwijl de airco's binnen loeien en dan bij binnenkomst best even fris aanvoelen. Kees slaagt natuurlijk weer direct. Dan sloffen we door naar de Nike store en ik zie twee leuke korte nette broeken hangen. Hij heeft zijn handen in de zakken en sloft door nadat er even een blik op is geworpen. Na mijn vraag of hij hier nog slippers wil kijken krijg ik als reactie:' Nike slippers?' Nou ja ik slik nog net mijn zin je kunt ook Adidas of weet ik veel welk soort of merk proberen maar die vind je absoluut niet in de Nike store. Ik zeg niks maar glimlach lief. ( zou P. Balkenende zeggen ) Hij haalt zijn schouders op en we lopen er weer uit. Dan komen we een mega schoenenwinkel tegen met tig paar en soorten mannen slippers! Kortom met twee paar slippers en vrolijk energiek lopen we er weer uit. Yes geslaagd. We duiken op de eerste de beste bank en hij doet zijn oude uit en nieuwe aan. De oude gaan de prullenbak in. Een mooie polo erbij en ik een shirtje en 3 leuke slips rijker strijken we neer bij een ijsco zaak. Heerlijk even zitten en lepelen. Dan terug lopen naar de auto en vervolgens naar een Asia buffet te Cape Coral. Het leek zo leuk. Hier gaan we nooit weer heen. Chemische cola niet te drinken, hard en/of heel taai eten we waren zo weer weg...brrrr! In de villa Nespresso gemaakt en nu tevreden dit verslag schrijven. Zal eens kijken of er een paar bruikbare foto's van vandaag bij zitten.

Toedels,

Kees en Es

Reacties

Reacties

Jon

Vooral chemische cola is heeeeeel erg (hihihi).

Marjan Hekkema

Weer helemaal bijgelezen. Wat geweldig die boottochtjes. Dat lees je niet vaak dat mensen dat daar doen.En wat een prachtig weer hebben jullie. Hier is het echt herfst met storm en regen. Geniet dus maar lekker. Veel plezier verder en groetjes van mij.

heleen

Lig een beetje achter met jullie verslagen, mijn pc werkt slecht en traag, maar reis en geniet met jullie mee. Dat is het leuke, hou niet van verre reizen, maar maak ze toch mee vanuit mijn mooie plekje hier. Ga straks verder lezen en mee beleven. Lieve groeten, poot van Femke,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!