Keehees.reismee.nl

Donderdag Cape Coral

We zouden vandaag het water op maar Kees kreeg vanmorgenvroeg voor de variatie migraine.

Dus het verhuurbedrijf een mailtje gestuurd dat we de drie dagen huur ( aanbieding ) graag een dag wilden verschuiven. Toen Kees rond het middag uur weer van bed was had hij reactie dat het sneu was dat hij plat lag maar dat het wel erg lastig was want ze hadden er veel werk van gehad. ( de mentaliteit hier is anders dan we ' gewend' zijn. Bovenstaand voorval staat niet op zichzelf )

Deze dag rustig bij de villa doorgebracht.

Kortom beschrijf jullie belevenissen maar even dachten wij. Dan zal ik morgen mijn best weer doen.

Groeten uit,

Cape Coral

Reacties

Reacties

Marjan Hekkema

Even bijgelezen. Wat een gedoe zeg met die code van de villa. En ik wist ook niet dat jullie golfden..;-) Jammer van Kees zijn migraine. Hopelijk is hij morgen weer opgeknapt. Lieve groetjes Marjan

es

@Marjan dankje. Ps golf is aan mij niet besteed..ik rijd het karretje! ;)

Henk,Nel,Fredje

Al met al vervelend voor Kees ,hopelijk knapt het weer wat op,en we kijken uit naar het vervolg ,rustig aan hoor !

Fenny

Ik hoop maar dat Kees nu genoeg migraine heeft gehad de laatste tijd. Misschien kunnen jullie vandaag jullie plannen waar maken, Ga straks naar Tiny, alles lukt op de tabloid. Het wordt hier volgende week echt herfst, koud,regen en wind. Geniet maar lekker van die 30 tot 35 graden, lieve gr. Fenny

es

Gaat goed hoor we gaan straks op pad. Wat beleven jullie allemaal? Hoe is het met Fredje? Veel plezier bij Tini mam, doe haar de groeten van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!