Keehees.reismee.nl

Miami - Cape Coral

Goede morgen Nederland.

Tijdens dit schrijven is het hier bijna negen uur 's avonds en is het bij jullie midden in de nacht. Vannacht rond 4 uur al wel wakker maar lekker blijven liggen, luisteren en kijken naar de opstijgende vliegtuigen, niks hoeven en er om 7u uit gegaan. Lekker fris gewassen op weg naar beneden met de snelle lift. We hadden een ruime kamer op de 13e etage met uitzicht op downtown Miami..prachtig. Heerlijk ontbeten, we waren net hongerige wolven vreselijk dan merk je dat je bioritme aardig in de war is. Vervolgens naar de kamer en nog even rustig met de notebook in de lobby gezeten hoe de bij de Walmart zouden komen. ( lacht...gratis wifi in de lobby, niet op de kamer ) Daarna de reacties gelezen op het log...mam ik ben trots op je! Ook op Marjan. Ja de vlucht verliep verder prima maar ik vond het erg moeilijk in het begin en de turbulentie is nooit mijn sterkste kant geweest.

Rond half tien bereikten we de Walmart en doelbewust op zoek naar de goedkoopste navigatie. Helaas nog ruim $100 maar we hebben hem uitgepakt en konden ermee naar Sawgrass Mills Mal. Hier konden we ons hart ophalen qua winkels en Kees is prima geslaagd. De dollarkoers is iets minder gunstig ( 80% ipv de 75 die we gewend waren ) maar nog steeds leuke winkelprijzen. De golfschoenen voor Loes zijn ook al gescoord en ik heb een erg leuk vest. Daarna koersen naar Cape Coral wat best groot is qua gebied. Wij zitten aan de waterkant. Mooie ruime villa wat wel doet denken aan het huis in Kroatië. Eerst de auto uitpakken en jawel de free wifi code gebruiken en de familie is weer online. Hoppa even Wathsappen met Loes die daarna weer lekker verder gaat slapen en wij het huis ons eigen maken. Er zou een koffieapparaat zijn waar onze cups van thuis in passen, hoezo verknocht aan de Nederlandse koffie! Helaas is dit apparaat hier niet voor geschikt dus Kees heeft gemaild naar de eigenaar. Morgen zullen we wel reactie krijgen. Daarna naar de Walmart voor levensmiddelen en o wat is het groot en wat blijft het leuk struinen maar de vermoeidheid begint toe te slaan. Logisch denken lukt mij niet meer en ik krijg er de slappe lach van. De koelkast is nu gevuld en een klein gedeelte van de vriezer en morgen komen we het huis wat ons betreft niet uit. Een dagje even niks behalve waar we zin in hebben.

Zo en wat hebben jullie allemaal beleefd?

Groeten,

Kees en Es

karin

geweldig es om je verhalen te lezen.fijn dat jullie goed zijn aangekomen.lekker gaan genieten!!!!

Henk,Nel Fred,

Man wat klinkt dit weer super ,heel veel plezier en geniet,!! Hoe is het Weer daar nu dan

zwanny

fijn dat alles goed gegaan is . en wat dat vliegen betreft *snap ik Het is idd anders !
Vanmiddag ga ik werken 15 tot 19.30 alleen , dus zal me benieuwen hahhahaa .groetjes en heel veel plezier samen XX

heleen

erg leuk om met jullie "mee" te reizen

Marloes

Mij half wakker appen... nee de toon is gezet :) Geniet maar van het mooie weer en alle andere jaloers makende zaken!

X

es

Ja schat flink doorsparen en je kunt misschien mee de volgende keer. #leuksteindeUSA

Marloes

Inderdaad.. in de USA..