Keehees.reismee.nl

Ede - Düsseldorf Airport

Hallo allemaal,

ik zal jullie de details besparen wat voor week wij achter de rug hebben. In grote notedop, rioolproblemen, lek achter de douchecabine zodat het water naar beneden droop, Kees 3x migraine waarvan de laatste deze ochtend etcetcetc.

We zijn wel eens relaxter op vakantie gegaan zullen we maar zeggen.

Om half drie vanmiddag komen Henk & Nel, de oom en tante van Kees en trouwe oppassers van ons huis en dé vrienden van ene Fred. Jullie weten wel dat levende ding op vier pootjes die je zo trouw als een hond kunnen aankijken.

Alles is zo goed als ingepakt en nu wacht ik nog op 2 boeken van meneer Bol.com zodat die linea recta de koffer van Kees in kunnen aangezien hij nog ruimte heeft. Dan uitgebreid koffie drinken met ons vijven en Fredje en dan op naarDüsseldorf Airport alwaar we nog zullen overnachten en morgen ochtend vliegen we naar Miami.

We gebruiken geen internet in het hotel van vanavond tenzij ze de prijs daarvoor hebben aangepast maar circa 25 euro vinden we teveel van het goede.

- Dat houdt dan in principe in dat we weer internet in Miami hebben. Sms mogen jullie ten alle tijden sturen daar heb ik geen internet voor nodig ik zal niet strooien met via sms te reageren/antwoorden want dat tikt flink aan.

Lieve groet,

Kees en Es

marjan hekkema

Hele fijne vakantie!! Wij zijn net weer thuis sinds een uur -;))
Liefs jan en marjan

zwanny

rust uit geniet ontspan beleef enz have fun xxx