Keehees.reismee.nl

Nog vier nachten en dan...go!

Lieve allemaal,

de regen vliegt mij tegen het gezicht. De temperatuur is dalende kortom het is hondenweer. Je zult maar een hond hebben! Toch heeft het ook wel wat, zeker met de wetenschap dat we binnen enkele dagen een koffer vol zomerkleding inpakken en alleen een lange broek aandoen. De dagen vliegen je door de vingers en het wordt nu wel tijd voor ons om goed na te denken wat er werkelijk mee moet. De paspoorten zijn gelukkig nog geldig. Verder zorg ik dat ik steeds alle was erdoor jaag zodat alles schoon en droog is en we lukraak kunnen graaien wat we mee willen nemen.

Dan vinden we het erg leuk als jullie willen reageren, er zijn maar 9 mailadressen die hiervan een medling krijgen en ik link hetnietdoor naar de social media! Schroom niet om zelf een belevenis te plaatsen als reactie, is alleen maar leuk.

Als reminder het is in Florida 6 uurvroeger dan in Nederland.

Mócht iemand mij wat willen schrijven wat niet voor de anderen hier zichtbaar moet zijn mail dan naares.radstaak@Gmail.com! Dat mailadres kan ik overal lezen en mijn gewone mail alleen in Nederland.

Tot zover eerst even, ik ga weer even dit en even dat doen.

Toedels,

Es

Reacties

Reacties

Je zusje

Het is toch nog 5 nachtjes slapen en dan...go

Fenny

Wat verneem ik nu, mijn mailtje van gisteren is niet aangekomen. Ik hoop dat het nu goed gaat. Groetjes van mij.

Es

Hé Jon wel vier nachten want we reizen zaterdag middag af naar Düsseldorf.
Het had een belletje nodig maar het is je gelukt mam! Vooral doorgaan dames en heren.

Fenny

Nu is het nog nul nachtjes slapen. Nogmaals een zeer fijne en zonnige vakantie , groetjes uit het hoge Noorden, FENNY.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!