Keehees.reismee.nl

maandag 27 oktober

Hallo allen,

wat zal ik zeggen het stond vandaag wederom in het teken van migraine van Kees. Het werd een hangdag dus. Eind van de middag weer boven jan en op mijn verzoek de boel al zover inpakken dat morgen ochtend alleen de laaste dingen nog in de koffer moeten.

De pest control is om die reden verplaatst naar woensdag ochtend tussen 8-10u 's morgen wat we morgen zullen doorgeven aan de check-out aangezien de villa as weekend weer bemand is.

We zijn net terug van eten bij de Applebee's en hebben de tank volgegooid, kortom we zijn er klaar voor.

Morgen alles bijlangs en dan wachten op de check-out om 09.30. Vervolgens rijden we rustig naar Miami, er staat 3 uur voor maar we hebben de tijd want we moeten om circa 13.30 bij de Alamo zijn om de auto in te leveren en dan om 14u op de luchthaven zijn. We hebben al online ingechecked. Om 17u Florida tijd vliegen we. ( Dan is het bij jullie 22u! )

Morgenvroeg hebben we hier nog internet en ons kennende zal dat als laatste uitgeschakeld worden en wie weet nog even op de luchthaven maar anders tot we weer in Nederland zijn in de loop van de woensdagochtend

Groeten,

Kees en Es.

heleen

wens jullie een goede reis naar huis. vlieg in gedachten, met jullie mee. Tot ziens lieve groet

Marjan

Hallo lieverd,
Wat hebben jullie toch een mooie vakantie. Het was leuk mee te reizen. Jammer van al die beestjes en de migraine van Kees maar toch spat de blijheid van jullie foto's af. Een goed thuisvlucht en bedankt voor het mee mogen beleven van deze trip. Kunf Marjan

Jeroen

Goede terugreis en tot spoedig.

karin

Veilige reis