Keehees.reismee.nl

maandag 20 oktober

Hello hello,

ja wat kan ik zeggen...another day at paradise. Genoten van vaste grond onder onze en vooral mijn voeten aangezien ik als ik stil zit of stil sta nog het gevoel heb in de boot op het water te zijn. Ga ervan uit dat mijn evenwichtsorgaan morgen door heeft dat ik op de vaste wal ben! De eigenaar van het huis een Wathsapp gestuurd dat het zwembad al zeker een week niet gedaan is en dat er troep op de bodem ligt. Dat was al zo toen wij een week geleden aankwamen. Vind het sneu voor haar dat ze betaald op jaarbasis voor wekelijks onderhoud en als niemand haar verteld dat het niet gedaan wordt schiet dat niet op. Ze was er blij mee en vroeg hoe het varen was bevallen.

Uit eten geweest en boodschappen gedaan en nu bank hangen. Het is nog 30 graden buiten dus de airco draait binnen nog. Is een fijne airco die gedoseerd de boel op de juiste temperatuur houdt en je niet weg blaast.

Gisteravond nog even gekletst met de eigenaars van Bernardo's David en Diane, het is hun trouwdag vandaag ( 4 jaar ) en ik feliciteerde hun daarmee. Zij zitten in Naples te Florida. Leuk idee zo dichtbij in de USA.

Liefs,

Kees en Es

Reacties

Reacties

karin

Herkenbaar es...
Gaat weer over ..alsof je zweeft

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!