Keehees.reismee.nl

vrijdag 24 oktober

Hello allen,

ik geloof niet dat er nieuwe bijtplekken bij zijn maar de 'oude' zijn absoluut nog niet uitgejeukt! Kanonne wat een ellende. Zodra we weer in de villa zijn ga ik gewoon in het zwembad staan zodat het koelt en dus minder erg jeukt. Dat terzijde.

Gisteren hebben we het prachtplan bedacht om nu alvast wat richting Nl tijd te gaan leven. Vanmorgen om die reden om 6u de wekker af laten lopen en opgestaan. Moest wel even douchen om goed wakker te worden. Daar zaten we dan in het pikkedonker elkaar lachend aan te kijken. Dan maar even internetten. Na het vroege ontbijt om half negen de auto in, benen en voeten goed met Deet behandeld en naar de vlooienmarkt gereden. Het was nog vrij rustig toen we aankwamen maar de ene na de andere auto parkeerde na ons. We hebben er anderhalf uur lopen rondstruinen maar de marktkooplui waar meer bezig met zichzelf of de buurman/vrouw dan met mogelijke klanten. Leuk om mee te maken.

Daarna nog wat boodschappen gedaan en om lunchtijd terug in de villa. Lekker vers brood gegeten en de middag bij het zwembad gelegen en erin als ik te heet was of de jeuk te hevig.

We besloten laat in de middag dat we wel eens naar de bioscoop konden gaan naar de film genaamd; Judge. Prima dan moeten we nu eten koken omdat de film om 18.10u begint. Zo gezegd, zo gedaan en we waren er om 18u. We mochten al naar binnen en hadden het rijk alleen. Lachen. Uiteindelijk waren we met 7 man in de zaal. Binnen no time was er een kotsscene en ik duwde mijn trommelvliezen zowat mijn hersens in en de ogen stijf dicht. Kees tikte mij aan toen ik mijn ogen en oren weer kon open stellen. Mmmm ik hoopte dat het eenmalig was in de film. Helaas na nog 3 keer...waaronder een van een oude rechter aan de chemo en ik mijn oren niet geluidsdicht kreeg zo hard was alles zei ik tegen Kees,' bij de eerstvolgende kotsscene loop ik eruit en wacht rustig op de gang tot de film afgelopen is kijk jij hem met alle plezier uit.' Dat duurde geen 10 min en ik rende eruit. Niet verwacht dat Kees mij al achterna kwam en zo kwam het dat we na een uurtje film al terug reden naar de villa. *lacht* Toen zaten er nog 5 personen in deze bioscoop zaal!

Thuis gekomen een bak koffie en Kees nog wat chocolade erbij en dit verhaal typen en foto's laden en dan lekker slapen want morgen zetten we de wekker op 05.30u.

Groeten,

Kees en Es

Reacties

Reacties

Henk,NeeltjeFredje,

Ook hier in Groningen speelt de film ,reden genoeg om er niet meer heen te gaan nu haha bah,denk dat ik het zelfde had gedaan Esther ,nog veel plezier verder hoor ,het wordt aftellen nu

Jeroen

Dank voor recensie. Film van mijn lijstje geschrapt. Hoop dat jeuk snel is afgelopen. Geniet nog!

Es

The Judge draait idd ook in Nl. Hij leek ons leuk temeer om de rechtszaak maar dit addertje onder het gras zagen we, vooral ik niet aankomen anders was ik de bios sowieso niet ingegaan natuurlijk. ;) Het is niet alleen the judge die spuugt maar ook zijn erg zenuwachtige advocaat en niet alleen de eerste keer maar elke keer weer. Stom gedoe.

Fenny

Zeg jonge lui houden jullie er rekening mee, dat als jullie thuis komen, hier de winter tijd is ingegaan. Hoi.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!