Keehees.reismee.nl

Woensdag 22 oktober

Hello hello,

beiden een keer aan de anale lekkage ( bleef bij een keer gelukkig ) nav het eten gisteravond. Dat is en blijft geen aanrader.

Gisteravond had ik bericht van Ine dat vandaag de poolman weer zou komen om de slang met waterstofzuiger weer uit het zwembad te halen. Daar waren we blij mee aangezien vanaf half elf 's morgens die aangaat en het klinkt of er steeds een klein bootje stationair staat te draaien. Deze dag stond in het teken van wachten op de bezorgdienst. Kon Fedex of UPS zijn. We hadden nl de rode jas voor mam bij de Walmart besteld omdat het hier niet in de winkels ligt/hangt. Daarbij een leuk receptenboek met caloriebommen en nog een zakje M & M's zodat de verzendkosten free zouden zijn. Wachten duurt langgggg, heel langggg. Na de lunch opperde Kees het idee om even te gaan golfen zodat ik hier in de villa achter de deur kon blijven om onder geen beding het pakket te hoeven missen. Strak plan dat kan ik best. Hield wel in dat ik geen stap achter de villa durfde te zetten uit angst de bel niet te horen, die we vantevoren even bekeken en gecheckd hadden. ( hij deed het ) Je kunt niet weten natuurlijk en we wisten eerlijk gezegd niet eens of we wel een bel hadden. Daarbij was het de bedoeling dat de poolman zou komen maar die kunnen via de hor achterom die om die reden niet mag worden afgesloten. Helaas zijn de mazen van de hor ' te groot' voor de zandvlooien en her en der tekenen zich rode vlekjes op ons lichaam af die rete jeuken. In de papieren van de villa staat dit ook beschreven. Morgen maar achter ' Deet' aan. Als ik hier goed bij nadenk ril ik dus ik zoek ook maar niks op op internet. De jas blijft om die reden in het plastic mam. ( Heb voor de zekerheid 2 maten genomen ) Heel de middag binnen gezeten en geen pakje. Komt Kees rond 17u terug en die wijst naar 2 pakjes die naast de voordeur liggen. Ze bellen dus hier geheel niet aan. Ik houd mij netjes. Klap de pakjes af aangzien daar vanalles loopt en kruipt en neem het mee naar binnen. De jassen kloppen mijn inziens maar het andere pakje bevat M & M's, wat klopt maar verder niks. Ik kijk op de bijgevoegde pakbon en het boek moet er ook inzitten. Niet dus. Jasses ik baal echt enorm gaat er hier dan niks in een keer volgens plan?! Kees mailt direct met de Walmart en dat wordt dus weer afwachten. Vervolgens hebben we een mail van het bedrijf dat hier de honneurs waarneemt voor Ine en die schrijven doodleuk dat morgen pas de slang eraf gaat, Allemensen wat is dit! We gaan toch niet drie dagen met die slang in het zwembad zitten met het lawaai! Ik besluit Ine nog niet in te lichten dat kan morgenvroeg wel. We vinden dit een hele vreemde gang van zaken, normaal staat een man gewoon met de stofzuiger met een lange stok eraan bvw te ' stofzuigen' en dan ben je in een uurtje of korter klaar. We hebben het idee dat het weken niet gebeurd is oid. Prompt krijgt Kees een reactie terug van dat bedrijf dat we de troep maar voor lief moeten nemen en hun aanwijzingen moeten opvolgen om de slang te ontkoppelen. Dat denken wij van niet want voor je het weet ben jij de pisang als daarna blijkt dat hij niet meer werkt.

Gelukkig hebben we de foto's nog!

Undecided

Reacties

Reacties

zwanny

Het gaat fijn hé , tjs het blijft america hahhahaha geniet nog even van alles daar xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!